duminică, 28 aprilie 2013

Intre trecut si prezent

           Descopar ca  mi se intampla sa raman suspendata in timpul trecut, in ultima vreme, in niste intamplari care m-au marcat, care mi-au adus bucurie, fericire si multumire. Cumva imi e greu sa pleca de acolo pentru ca nu numai ca imi place acolo, dar si stiu ca sunt fericita si mi-e bine.Uneori  imi  e teama  (poate) sa ma avant in necunoscut, in ceva nou, imi e teama sa incercam atceva pentru ca nu stiu cum e, nu am nicio certitudine ca imi va fi bine si nici nu vreau sa aflu cum imi va fi. Si ma incapatanez sa nu, sa nu fac pasul acesta, sa nu icnerc nimic. Sa stau doar acolo...
          Intr-un final imi dau seama ca e minunat si  sa retraiesc, ori de cate ori vrei momentele trecute, pentru ca desi sunt trecute, sunt cele mai fericite momente care si-au pus amprenta pe noi si sunt responsabile de zambetul nostru de acum. Putem face asta doar ramanand acolo, poate pentru totdeauna...
Dar e minunat si sa merg inainte. Va fi o alegere ce urmeaza sa fac - intre trecut si prezent nu voi putea sta la nesfarsit!

Niciun comentariu: