luni, 8 aprilie 2013

Despre promisiuni

            Exista un fel de principiu dupa care ma ghidez de ceva vreme. De niste ani buni. Un principiu al meu pe care ori de cate ori am ocazia, il raspandesc in lume, cu riscul de a primi reprosuri sau poate antipatia celor din jurul meu. Nu-mi pasa, stiu ca la un moment dat imi vor multumi. Atunci cand isi vor da seama de importanta lui. Il repet cel putin o data zilnic: "Fa ceea ce zici ca faci!" Daca ma intrebi de ce e important sa faci ceea ce zici ca faci, o sa iti pot spune numai de ce este important pentru mine si nu stiu daca asta  o sa te ajute. Inca nu sunt convinsa ca ceea ce e important pentru mine poate fi important si pentru tine. Asta pentru ca noi suntem diferiti si avem nevoi diferite. Si ganduri diferite. Si activitati diferite. Dar toate diferentele acestea ne aduc impreuna. Si ne mentin impreuna. Ce pot sa-ti spun si sigur te va ajuta, e ca trebuie sa afli cum ii va influenta pe cei din jurul tau daca  faci  sau nu faci ceea ce zici ca faci si cu siguranta astfel iti vei raspunde si la intrebarea: "De ce e important pentru mine(pentru  tine in cazul de fata)  sa faci ceea ce zici ca faci?".
            Daca ma intrebi pe mine o sa iti spun ca e important pentru  ca am promis, pentru ca mi-am dat cuvantul  si mi-am luat angajamentul sa fac astfel lucrurile. Si cuvantul meu este unul dintre lucrurile pe care oamenii nu mi le pot lua. O sa iti mai zic si ca "Fa ceea ce zici ca faci!" este o promisiune in primul rand fata de mine, apoi fata de oameni. Si promisiunile sunt - mai mult sau mai putin -  capacitatea oamenilor de a dezamagi alti oameni. Iar eu nu vreau sa fac asta. De aceea spun azi, fara falsa modestie ca nu am dezamagit niciodata, pe partea aceasta! Pentru ca n-am vrut ca cineva sau ceva s aimi ia un lucru care este al meu: cuvantul.

Tu vrei? Daca nu vrei, incepe de azi sa faci ceea ce zici ca faci!

Niciun comentariu: