marți, 2 aprilie 2013

Despre triere

               Vine o vreme cand trebuie sa alegi. Trebuie sa iti dai seama si sa faci diferenta intre ce e bun si ce e rau. Trebuie sa alegi dintre ce iti doresti de fapt si ce ti se ofera de fapt. Ai aceasta putere intre a alege dintre ceva ce nu ai dar iti doresti si poate, la un moment dat vei avea, si ceva ce poti avea acum, chiar acum, fara sa mai astepti,  dar nu ti se potriveste. Dar ai posibilitatea sa alegi. Oare ce vei alege? Sau mai bine zis, vei alege ceva?
              Si mai ai posibilitatea sa alegi ce oameni merita sa pastrezi langa tine si ce oameni nu merita sa ramana si trebuie sa le dai vestea ca e momentul sa plece. Dar s-o faca in liniste. Sa nu faca zgomot.  Mai ai posibilitatea sa alegi cine iti intra in viata, in suflet si in vise. Iar aici ai nevoie de un filtru foarte sensibil. Oamenii iti vor spune mereu numai ce iti doresti sa auzi. Si aici ai posibilitatea sa auzi numai ce doresti tu.
             Vine o vreme cand trebuie sa triezi. Sa triezi din ganduri, sa triezi din actiuni, sa triezi din alegeri, sa triezi din temeri, sa triezi din furie, sa triezi din oamenii pe care ii ai langa tine. Ecumva o decizie radicala, dar care iti va influenta saanatatea pe viitor.

                                  Avem curajul sa triem oare?

PS: pentru ca n-am putut sau n-am avut curajul sa triez, aseara am scris necontrolat si fara sa ma opresc o scrisoare unei prietene pe care mi-e teama sa o recitesc AZI si pe care IERI am promis sa n-o recitesc, si sa o trimit mai departe asa -asa cum am scris-o de fapt. Dar nu am trimis-o!

             Despre asta este vorba de fapt. Despre teama. Despre teama de a lua decizia de a pastra numai valoare in launtrul nostru. Ne plac totusi si jumatatile de masura - gasim o provocare bolnava de a intregi...

Niciun comentariu: