vineri, 1 martie 2013

Despre asteptari

Ne setam niste asteptari de la oameni si uitam esentialul: din istoric cunoastem ca asteptarile noastre nu vor fi bifate pentru ca oamenii sunt spontani si mereu vor gasi o alta varianta.
Cu toate astea ne zambeste sufletul si ne salta inima de bucurie pentru ca, desi timpul e scurt, ne oprim in loc pentru o clipa si savuram si traim inuman de la maxim...revederea.
Imi vine sa-i imbratisez pe toti cei care pot aduce aceasta bucurie in viata mea si in viata cunoscutilor lor.
Si pentru o clipa nesfarsita uit si-mi promit sa ma distantez de prostul obicei de a-mi crea asteptari si de a crede ca lucrurile se vor intampla conform planului.
E destul de ciudat ca furia pe care o simtim in momentul in care realizam ca nu e asa cum ne-am imaginat noi ca e, intr-o clipa se poate transforma in multumire. Si asta pentru ca cineva zambeste frumos si ne incalzeste inima-ma refer la momentul unic in care ne simtim una cu cel de langa noi si ne simtim ...iubiti, apreciati si ca avem valoare.Nu pot decat sa remarc ca exista astfel de oameni, sa le multumesc ca in prezent imi trec prin viata, sa imi ramana cat mai mult timp aici si sa-mi simta...recunostiinta!

Niciun comentariu: