duminică, 17 martie 2013

Despre alte 8 lucruri pe care nimeni nu ni le poate lua, niciodata

Am citit un articol despre "8 lucruri pe care nu ti le poate lua nimeni niciodata"- uite aici linkul ( http://pacedintine.com/8-lucruri-pe-care-nu-ti-le-poate-lua-nimeni-niciodata/ ) si l-am share-uit pe facebook. Mi-as dori sa-l fi citit cat mai multa lume si sa vada cate lucruri bune si frumoase traiesc in noi si ne guverneaza existenta.
Daca m-ai fi intrebat pe mine care cred ca sunt cele 8 lucruri pe care nimeni nu mi le poate lua, iti zic cu convingere si seninatate  erau alte 8 lucruri la fel de intense. Nu pot sa vi le spun acum pentru ca imi sunt foarte personale si cu riscul de a emana o doza de egoism intre voi, acum, imi doresc sa mi le pastrez, pentru o clipa mai indelungata, numai mie...Dar va invit sa va ganditi si voi la cele 8 lucruri minunate pe care nimeni nu vi le poate lua, niciodata.
Am concluzionat ca, la nivel emotional, nimeni nu ne poate lua nimic. Daca fiecare dintre noi ar insirui 8 lucruri pe care nimeni nu ni le poate lua, niciodata si le-am circula intre noi - va asigur ca asta va fi si concluzia voastra, a tuturor - chiar nu ne poate lua nimeni, nimic, niciodata.

Oamenii ne pot lua numai ce vrem noi sa le dam! Oamenii pot vedea numai ce vrem noi sa vada! Ar fi bine sa incetam sa dam vina pe cineva ca ne-a luat ceva, cand, de fapt poate  noi am pierdut acel ceva .
Pana la urma, e o alegere - ce dam, ce primim, ce pierdem, ce pastram pentru noi - uneori toate aceste lucruri de care ne-am atasat sau ne sunt dragi si pe care le pierdem, sau ni se iau (daca vreti asa) - pot fi o mare oportunitate sa ne descoperim altfel decat ne stim sau ne stiam.

Niciun comentariu: