luni, 11 martie 2013

Despre explozii



M-a fulgerat gandul dand magnetii de pe frigider, jos, si gandind cu voce tare ca: "Schimbarea e binevenita oricand - fie ca incepem cu noi sau cu lumea sau cu...frigiderul!" Si-am mai gandit ca pot pune LUMEA intr-o cutie si sa o am permanent la mine.
Azi mi s-a confirmat pentru a nu stiu cata oara ca nimic nu este intamplator si ca totul se intampla cu un scop. Ceea ce nu am stiut si am aflat este ca unele lucruri se intampla cu recurenta si au aceeasi intensitate pe care  au avut-o initial sau poate chiar mai mare. Ma simt genial. 
Indiferent de finalitate si indiferent in ce directie se vor indrepta lucrurile, ma voi simti genial pana la capat  pentru ca, in cele din urma, ceva se leaga si lucrurile nu mai sunt posibile doar in teorie ci si in practica. Mi-am asumat tot, de data asta! Ce e cel mai important s-a intamplat deja  si e genial si minunat! 
Imi dau seama ca totul tine de planificarea in subconstient care se pare ca functioneaza ca o bomba cu ceas. Cand explodeaza imprastie in noi (sau in mine cel putin) o multumire si-o incantare nemarginita.
Exista in mine acum o energie pozitiva si un entuziasm pe care in recomand  si incerc sa il si transmit tuturor!


Un comentariu:

copil enervant spunea...

:) ajuns...multumesc :)