vineri, 29 martie 2013

Ce invatam unii de la altii?

           Cand iau decizia sa primesc un om nou in viata mea(si recunosc ca asta se intampla rar) , ma gandesc la ce pot invata de la el si ce poate invata de la mine, cu ce ne ajuta si de ce este important pentru noi schimbul asta de informatii. Cel mai frumos lucru pe care l-am invatat de curand, a fost sa profit de lucrurile bune pe care eu le posed si sa le raspandesc in jurul meu. Ca oamenii nu vor constientiza in momentul acela cum isi vor schimba perceptia sau viata, dar vor vedea peste un timp ce i-a determinat sa faca asta. Poate se vor gandi la mine sau poate nu. Poate vor face o conexiune ca in trecut cineva i-a inspirat sau poate nu.
          Cert e ca importanta e valoarea pe care o aducem si valoarea pe care o primim, deopotriva. Iar povestea omuletilor citita azi de Amina ma inspira sa fac in continuare ceea ce faceam si pana acum, caci o fac daruind valoare. Oamenii din jurul meu sunt speciali pentru ca eu sunt speciala in primul rand, aceeasi oameni au nevoie de mine pentru ca am eu nevoie de ei, in primul rand. Intr-adevar primim ceea ce daruim, iar eu, daca voi pune eticheta oamenilor imi vor pune si ei mie. Oricum poate imi vor pune, dar asta nu conteaza. Aceeasi poveste imi arata cat de multa pasiune punem noi in ceea ce facem(cititul). Aceeasi poveste m-a inaltat, m-a trantit la pamant, mi-a spulberat gandurile, m-a intristat si m-a bucurat, iar la final mi s-a confirmat: lucrurile se intampla exact asa cum trebuie sa se intample si numai increderea ca se poate ne va face sa stam cu capul deasupra nivelului apei. E minunat sentimentul, la finalul povestii. Atat de minunat incat inca vibreaza in mine.
         Invat azi de la oameni ca profunzimea, sinceritatea, deschiderea fata de mine si constientizarea ca pot aduce culoare in viata mea sunt niste valori de care nu ma poti lipsi nicicum. Invat de la oameni ce energii sa primesc si ce energii sa refuz. Invat de la oameni ca am valoare si ca sunt minunata. Oamenii invata de la mine ca sunt minunati si ca au valoare. Oamenii invata azi de la mine ca e bine uneori sa punem armele jos si sa ne prezentam in fata tuturor asa cum suntem noi de fapt si ca acele cuvinte pe care nu le putem spune din cauza ca ni se pare ca ies anapoda din noi, le putem aseza pe hartie. Si-o sa gasim acolo toate raspunsurile.
        Si cu siguranta sunt inca sute de lucruri pe care saptamana asta le-am invatat...

Niciun comentariu: