miercuri, 27 martie 2013

Pentru voi



Mi-am dorit tot timpul sa fac ceva, altceva. Si-am ales sa fac mai mult decat mi se cerea.
Cand am simtit ca timpul se comprima si-am mai si citit prin ziare ca de fapt ziua nu mai are 24 ore, m-am ambitionat sa fac intr-un timp scurt la fel de mult sau chiar mai mult decat faceam. Am continuat sa fac asta ani in sir. A fost motivatia mea sa cred ca viata e frumoasa si ca oamenii sunt buni, ca primesc exact ce daruiesc, dar ca n-o sa primesc in secunda urmatoare; si ca trebuie sa am rabdare.
Eram pe strada si brusc, m-am oprit din mers si mi-am pus, pentru prima data intrebarea: De ce simt nevoia sa fac mai mult decat mi se cere?  Si mai ales de ce as face asta? M-am izbit de propriul meu raspuns si mi-a dat o stare de bine. N-am stiut ca sunt capabila sa simt asa ceva.
               
                Va intreb pe voi acum? Daca ar fi sa faceti mai mult decat vi se cere, de ce ati face azi, asta? Si de ce ati simti nevoia sa faceti asta? Prin ochii cui ati privi cand ati lua decizia asta? Imi pare ca si intrebarile astea in voi isi vor gasi raspunsurile. Poate nu azi. Poate nu maine. E un fel de asteptare inconstienta, al carei rezultat(care va asigur ca e favorabil) va veni la momentul potrivit.
                Tot ce ne ramane de facut e sa ne gandim daca ni se potriveste acest stil de viata.  E o calitate mare , a nistor oameni ca si noi, invizibili pentru unii dar stralucitori pentru altii.

Niciun comentariu: