miercuri, 13 martie 2013

Despre oglinzi

 Incepem sa realizam ca doar vorbitul (la modul de comunicare) ne va aduce, poate, liniste. Si succes pana la urma. Nu se mai cauta vinovati sau responsabili, ci se cauta solutii. Aud foarte des, si o spun si eu: "vreau sa fac ceva diferit!" Dar ce??? Sa ies in ploaie sa ma plimb? Sa pun mana pe telefon si sa sun pe cineva si sa ii multumesc pentru ceva ce a facut azi pentru mine? Sau ieri? sau acum o luna?
Ar trebui sa ne desprindem de vorbitul de unul singur si de exersatul in oglinda. Si sa ne expunem in fata oamenilor si sa ii ascultam. Sa le ascultam replicile, ideile, reprosurile, criticile si solutiile. Si sa fim impacati cu noi. Pana la urma important e rezultatul final: ce cred eu despre mine, nu ce cred ceilalti despre mine. Poate oamenii la un moment dat te vor respinge, te  vor inlatura din viata lor. Tu tot cu tine  vei fi nevoit sa traiesti.

Am invatat azi ca oglinda nu va avea niciodata raspunsurile. Ele vor fi inauntrul nostru. Iar noi nu suntem oglinda nimanui. Am putea de azi sa incepem sa facem lucrurile diferit: sa nu mai privim in oglinzi (sau poate doar in oglinda de la Daf, te face mai slab -fizic- decat esti - iata o oglinda geniala!)

E momentul sa multumesc cuiva acum si-o fac, fara doar si poate!

Un comentariu:

Zbarla spunea...

Buna,nu am scris pana acum nimic.Nu am citit chiar tot ce ai scris pe blogul tau,dar am citit destul de multe (si voi citi in continuare). Imi place ceea ce faci,dar "despre oglinzi" parca imi place cel mai mult,mi se pare cel mai ok,cel mai realist, cea mai adevarata "lucrare"...cea mai cea ca sa zic asa :). Felicitari si spor in continuare la scris. Te pupa un RockStar :))