marți, 3 februarie 2009

Somn

M-am trezit dupa 10 ore de somn atat de obosita, incat in momentul in care am deschis ochii, am plans. As mai putea sa dorm doua zile. Intruna. Fara sa mananc, fara sa beau apa. Fara nimic. Doar somn...
Somnul e bun. Insa la somn trebuie totusi sa ai o masura impusa. Azi voi fi tot timpul cu capul in nori din cauza celor 10 ore de somn. Voi avea ochii plini de visele de azi-noapte si o sa ma fac cum stiu eu cel mai bine sa ma fac - neinteleasa. E deja ora 12:00, ora pranzului, eu abia imi beau cafeaua, de un mic dejun sanatos am uitat de mult, viata mea s-a schimbat in ultimul timp, nu ma intreba daca in bine sau in rau, intreaba-ma daca imi place mai bine - DA, IMI PLACE!
Astazi e ziua mea libera, astazi am examen la faculta, astazi vreau sa-ti spun ceva ce nu ti-am mai spus niciodata, insa pentru asta trebuie sa te intalnesc mai intai.
Ce rece esti Daniela, ce rece esti in somn...Unde-i caldura de altadata? Caldura...caldura vine din tine.
Te iubesc pe tine si-mi urasc somnul ce tocmai mi l-a furat dimineata asta, spre pranz!

Niciun comentariu: