duminică, 15 februarie 2009

Salut,

Am auzit ca la Bocsa e zapada pana la genunchi, ca e o iarna de aia cum era in copilarie, ca ninge in continuu cu fulgi mari care se prind. Laura mi-a spus ca la Bocsa e ca intr-o statiune si ca nu ar mai pleca. Stai asa, Bocsa ca o statiune, ca vin si eu in week-end.

Pana atunci...ma pregatesc de o noua zi la lucru, de cateva cafele/ore bune in fumoar, de mers linistit printre colegi -ca si cum as fi unica de pe pamant, ca si cum nimeni nu m-ar vedea, ca si cand...ahh....trebuie sa merg sa ma inchid intre peretii firmei, fara ferestre spre exterior, fara Lumina. Lumina va veni din mine azi.

Pana atunci...mi-e dor de tine, un dor nebun cum n-am mai simtit niciodata, habar n-ai cat de mult te iubesc si cat de mult mi-as dori sa te intorci la mine acum.

Pana atunci...nu stiu ce fac, nu stiu ce urmeaza sa fac, nu stiu cum am ajuns aici, nu stiu ce ...cum... ahh....e iarna afara.

Salut,

Sunt Daniela, am aproape 23 de ani si nu stiu ce caut in viata mea. Daca o sa aflu curand...sau nu...depinde doar de mine!

Salut,

Sunt Daniela, si Bocsa e ca o statiune. Stai, stai asa...in week -end vin si eu..pana atunci...nu...sa n-o luam de la inceput...

Niciun comentariu: