duminică, 22 februarie 2009

O fi la fel?

Imi doresc sa nu se fi schimbat nimic in timpul in care eu n-am fost acolo. Ma intorc azi, cu dor si cu teama. Nu vreau sa pierd nimic din ceea ce eu cred ca imi apartine.
Poate n-ar fi trebuit sa plec, nu?
Poate iubirea mea nu e suficienta. Poate impactul pe care eu il am in viata ta, nu e impactul pe care tu il asteptai. Poate...poate ar trebui sa renunt la gandurile negre si sa-mi traiesc clipele cele mai frumoase.
Renunta tu, in momentul in care deasupra ta simti o amenintare si o neliniste , in momentul in care simti ca ai putea sa pierzi totul, sa-ti scape totul printre degete intr-un moment de neatentie. Ca acesta. E ca o boala in mine, care ma macina si ma mananca pe dinauntru.
Caut vindecare. Daca nu vindecare, macar alinare.
Simt ca innebunesc...

Niciun comentariu: