marți, 24 februarie 2009

O noua zi...

Imi ascund ratarea si desertaciunea sufleteasca in spatele aerelor de superioritate si zambetului de copil idiot, cred ca mi se cuvine mie totul, uit esentialul si motivul pentru care m-am nascut. Nu m-am nascut sa te intalnesc pe tine doar, m-am nascut sa-mi impart viata cu tine. E destul de tarziu momentul in care ai aparut si trebuie sa profit de asta - ca ai aparut. Poate ca ai aparut doar in visele mele cele mai accesibile din lungile mele nopti nedormite, dar ai aparut. Si-o sa tin de tine cum la un moment dat am tinut de ceva numit implinire(sufleteasca). E o noua tehnica- a agatarii de ceva ce probabil exista, dar nu e pentru mine. Confund teama cu prostia, indoiala cu necesitatea de a avea o confirmare chiar si pentru faptul ca maine e miercuri. E miercuri maine sau nu?
ar trebui sa incetez sa ma mai plang - ce e, e si n-o sa fie altfel decat e, oricat mi-as dori.
Ca o concluzie, nu mai pot schimba nimic. Nu mai pot intoarce decat pagina.

Insa stiu sigur ca urmatoarea e alba. Are sens?

Astept o noua zi...

Niciun comentariu: