vineri, 27 februarie 2009

Pentru mine

M-am trezit acum cateva minute. Inca mi-e somn. Inca ma simt obosita - de la visele toate pe care le-am avut in noaptea ce a trecut. Am visat...sau poate n-am visat. poate chiar mi s-a intamplat ce am crezut eu ca am visat. Mi-am dorit atat de mult sa se intample ncat acum cred ca am visat. Oricum daca s-a intamplat sau nu, aca am visat sau nu...a fost exact ceea ce mi-am dorit eu, ceea ce am asteptat de ceva vreme, eu care nu am asteptari. Uf...in fiecare zi aflu ceva nou despre mine care ma face, nu sa ma urasc, sa realizez doar ca nu-s chiar asa cum credeam eu ca sunt...

Ieri am avut o zi ... altfel. Mi s-a spus ca nu stiu sa ma bucur de ceea ce am - ca am totul doar ca nu vreau sa deschid ochii sa vad asta. Mi s-a spus ca important e ca suntem si ca putem trai(impreuna) clipele de fata. Mi s-a spus ca noi suntem oarecum partajati in mai multe "fiinte" ca sa zic asa. Mi s-a spus ca trebuie sa invat sa las sa-si faca fiecare fiinta din mine aparitia la momentul potrivit. Mi s-a spus ca n-am stiut - ieri - sa las copilul din mine sa evadeze - si ca il astepta. Mi s-a spus ca am lasat o zi intreaga femeia ganditoare sa misune prin viata mea.

Ieri simteam nevoia sa-mi cumpar ceva. Mi-a cumparat o carte. Am intrat in prima librarie si-am pus mana pe primul raft si mi-am luat prima carte. (cunosteam libraria, cunosteam raftul si cunosteam si cartea).

O sa o citesc....incepand de azi.

Niciun comentariu: