vineri, 12 decembrie 2008

Povestea clepsidrei mele pe care ieri am primit-o

Ma joc.
Cu clepsidra pe care ieri am primit-o. Ca sa-mi masor zilele. In fire de nisip.
O tot sucesc, cu susul in jos. Poate o sa ajunga sa ma urasca clepsidra mea. N-o las sa-si faca "datoria". Da, clepsidra mea are o datorie. Sa-mi masoare mie anii ce n-au trecut inca...
Nisipul se scurge. Nu l-am lasat niciodata sa se scurga tot. Clepsidra mea este portocalie, cred ca nisipul ii este suficient pentru 2 sau 3 minute...sau poate 5. Nu am avut rabdare sa contorizez trecerea. De fapt mi-a fost frica. Nu vreau sa trec si eu in partea cealalta. Ca firele de nisip. Clepsidra mea are o eticheta pe care scrie - Importator SC Racolanta SRL, Timisoara, Str Closca Nr 66, Tel 0256473206, Clepsidre ornamentale confectionate din metal, sticla sau plastic(a mea e din lemn si sticla- oare de ce nu au scris si lemn?) folosita pentru ornament - folosita pentru masurarea clipelor de glorie in care ne-am ridicat din genunchi si am inceput sa zburam pana in momentul in care "timpul" ne va simti tarandu-ne catre partea "cealalta"....si mai multe informatii utile...
Clepsidra mea are o parte lipicioasa. Unde probabil a fost un pret verde. Nu mai e. Clepsidra mea am primit-o ieri cadou. Clepsidra mea are un nisip care de fapt nu e nisip. Cred ca e fosfor de la chibrituri...care curge, de ceva timp, pentru mine. Pe orice parte as intoarce-o, clepsidra mea tot masoara ceva...
Nisipul clepsidrei mele parca e praf de carbune...Daca privesti atent inauntrul clepsidrei mele pe care ieri am primit-o poti sa-mi vezi toata viata mea...scursa...
In fine, clepsidra mea e portocalie si am primit-o ieri.
Intr-o zi am sa las nisipul sa treaca...
Clepsidra mea are povestea ei...

Niciun comentariu: