marți, 2 decembrie 2008

De 1 Decemrie la Alba...


Era joi seara cand m-am hotarat sa merg la Alba-Iulia de 1 Decembrie. Foarte incantata i-am spus la Iuly: "Iuly, am o idee, mergem la Alba-Iulia de 1 Decembrie? Vreau sa facem ceva nebunesc!" Cum mie mi se canta in struna, a zis ca da! cateva minute mai tarziu cautam trenuri, l-am ales pe cel optim care pleaca la 6:15 dimineata din Timisoara si asa a ramas. Ca mergem. Noi doua. A doua zi la job am reusit s-o convingem si pe Dinutza (a fost cam greu de convins, dar am reusit, nimic nu e imposibil). Apoi Diana care in doart cateva zile a fost in nu stiu cate orase. Zis si facut. Si tot asa...Duminica dimineata sun la gara....Mi se raspunde:"DA!". "Buna ziua!". "Buna ziua!"."sper ca am sunat la Gara". "Da, la Gara ai sunat". "Bun, vreau sa stiu si eu de-un tren!"

A trecut repede timpul, cu o seara inainte de plecare am pus la punct ultimele detalii. In consecinta, noi 4 fete am reusit sa dormim 4 ore...impreuna!

M-am trezit dimineata la ora 4:30 si am sunat-o pe Sofia care se indrepta spre statia de autobuz in Giroc pentru a veni in oras, Sofia care a omis ca este totusi 1 Decembrie si poate nu circula autobuzul, Sofia care a venit cu taxi pana la Gara si a platit 17Ron. Saraca. Apoi am sunat-o pe Iuly sa ma asigur ca s-a trezit si sa-i spun ca abia astept sa ne vedem! Apoi pe Diana care dormea...

Ne-am intalnit in Gara, am luat bilete si a inceput marea noastra aventura! Am cautat indelung trenul, eu am luat hotararea de a-l intreba pe "nash": "Domne, eu si prietenele mele mergem la Alba"iulia, asta-i trenul care ne duce?". "Da, domnisoara!"Deci aveam trenul si ne aveam pe noi. 4 ore pana la Alba-Iulia au trecut fantastic de repede, nu le-am simtit deloc. Cand am coborat din tren...am tras aer in piept si am simtit ca mi s-a implinit visul. Sunt la Alba, de 1 decembrie. Asa cum am vrut eu! Pot sa am tot ce vreau, s-a dovedit a fi fraza mea minunata! Si-am mers...si-am facut poze, si-am ras, si-am glumit si nimeni nu s-a suparat! Am ras de Diana, am ras de mine, Am ras de Sofia, si-am zambit la Iuly! Si-am ras si de ea! Si-am zis ca ma bucur ca am venit! Am baut Cola la 2,5litri, toate, dintr-o sticla si mi-am adus aminte de copilarie cand am baut apa din stcla de cola cu dop de fanta dupa mai 5 copii si-am fost fericita. Si-am fost fericita si la Alba-Iulia. Parada n-am reusit s-o vedem, pentru ca inaltimea nu ne-a permis sa facem asta. Dar am auzit-o! Ne-am cumparat steaguri, fulare si magneti de frigider. Si-am baut unc eai intr-un bar unde a trebuit sa platim consumatia pe loc. Si-am sunat pe toata lumea si-am zis unde suntem noi! Si-am fost fericite. Si-am plecat la Deva pentru ca asa m-am gandit eu. Si-am si ajuns la Deva. Am urcat la Cetate cu telecabina si-am facut si acolo poze. N-am vazut in viata mea atata veselie pe chipurile noastre, n-0am fost eu atat de fericita. Ma bucur ca am fost! Am vazut in Deva Centrul Vechi si Centrul Nou si am mancat pizza la Rustica, o pizzerie dragutza,ieftina, curata, cu baie curata, fara hartie igienica...

Si-am plecat inapoi la Timisoara, cu Rapidul, cu 38Ron biletul si fara locuri. Am stat pe jos, pe ghiozdane. Dar ne-a fost bine!

In Gara in Timisoara am simtit ca ceva din mine s-a rupt! Dar nu...

Mi-am adus aminte ca urmeaza urmatoarea nebunie, la Brasov, Sibiu, Sighisoara si Cluj. Pentru ca mergem!

Ma bucur ca am fost!

Si se bucura si Iuly si Sofia si Diana. Cel putin asa cred eu!

4 comentarii:

Anonim spunea...

CHIAR MA BUCUR K AM FOST :*
semnat SOFIA aka DINUTZA

Anonim spunea...

SI EU... SI EU....SI EU... SI EU.... SI EU MA BUCUR CA AM FOST! Ma bucur pentru tot ce a fost si ce va fi! ;))

Anonim spunea...

si eu ma bucur ca te-ai bucurat si ca m-ai sunat sa ma trezesc sa ma bucur si eu :D
chiar... azi nu ai zis deloc "ma bucur c-am venit!" :)))))

gerry spunea...

la Bran ati mai ajuns?:)