luni, 22 decembrie 2008

Ca in poze poate...

E o dimineata calma. Linistita. In ciuda faptului ca am dormit mult. Si rau. Fumez. Nici macar fumator adevarat nu sunt. Dar eu fumez. Si ma gandesc la ultimele zile, la ultima perioada din viata mea. Perioada care ar fi avut sansa sa fie cea mai frumoasa din viata unui om dar, pe langa asta, n-ar fi avut nesansa sa fie perioada mea. Sa se afle la mine. Sa o stric. Sa dau cu batzu-n balta. Sa gasesc eu in orice cuvant o semnificatie tot alta. Sa vad in fiecare gest nu ceea ce reprezinta el.
In orice caz, e o perioada buna, cu parti rele. Ca peste tot.
Cu toate astea, nu m-am trezit rau ci greu. Ma mobilizez la fel de greu, beau o acfea pentru ca aveam pofta de ceva dulce. O cafea la plic. Si mi-am propus azi sa vorbesc cu cel putin 160 de oameni. Si sa fiu eu si sa las totusi deopate teama. Si sa am putere.
Dumnezeu ma iubeste si eu cred in asta!
In plus, vin sarbatorile, o sa incerc sa fiu mai buna, mai intelegatoare, mai cum vreu tu. Ca in poze poate...

Niciun comentariu: