joi, 11 decembrie 2008

Despre clepsidra mea

Am primit o clepsidra. cu care sa-mi masor...

...anii cu au trecut si care vor mai trece...poate si cei care inca n-au trecut;
...visele spulberate, devenite deodata iluzii pierdute;
...speranta pe care niciodata n-am avut-o;
...drumurile lungi pana la tine si drumul spre casa mea uitat deja;
...durerea cea mare, tristetea infinita de care n-am scapat;

Am primit o clepsidra...cu care sa-mi masor trecerea mea prin viata asta, prin viata altora pe care am crezut ca-i cunosc indeajuns

Am primit clepsidra...prin care vad trecerea iremediabila a timpului, "trecerea" mea.

Am primit o clespidra...care-mi arata din nou ca viata mi-e prea scurta ca sa fac tot ce mi-am propus...

Am primit o clepsidra. Mi-e frica sa las nisipul sa treaca dintr-o parte in cealalta...

Am primit o clepsidra in care ma simt ca intr-un balon .In vid.
Daniela, daca te scurgi ca nisipul...daca ajungi de partea "cealalta"...? Daniela, ce-o sa faci tu?

Am primit o clepsidra, al carei nisip il simt ca sarea pe rana mea cea mai amre.

Daniela, arunca clepsidra pe care ai primit-o - Daniela arunca-ti visele iluzii!

"Daniela nu arunca nimic" - ii place totusi asa...
Ma tzin bine...sa nu trec ca nisipul...de partea "cealalta"...

Daniela, te scurgi...simti asta?

Si Daniela a zis azi la un moment dat ca prefera o noapte de nesomn decat 7 ore de somn in care sa alerge prin gandul tau..
Si n-ai crezut.

Daniela are clepsidra ei. Pe care a primit-o!

Am primit o clepsidra, da...


Niciun comentariu: