marți, 9 decembrie 2008

Daniela, si tu ai zis NU!

...si tu ai zis ca nu mai poti, cu toate astea ai putut inca mult timp si inca mai poti...

...si tu ai zis ca nu mai vrei, chiar si in momentele in care iti doreai din suflet...

...si tu ai zis nu de atatea ori...

Mai stii, Daniela, de cate ori ai zis nu?

Ai zis si ca viata ti-e prea scurta ca sa arati cat de mult iubesti. Si ca ti-e frica. Ai zis cuvinte care au durut, ai plans dupa o mie de ani. Si n-ai uitat sa plangi.
Daniela, ce faci in seara asta?
Ce fac in seara asta?
Imi traiesc amintirile, imi hranesc visele, si-mi ating singura sufletul regasit dupa nu stiu cat timp, astept sa imi vad zambetul in oglinda prafuita, mica atarnata pe dulap, astept sa-ti aud vocea, sa te simt aproape, sa te strang in brate...Si sa-ti spun ca te iubesc mai mult decat orice pe lumea asta si ca viata mi-e prea scurta ca sa-ti arat tot ce vreau sa-ti arat.
In fine, astept sa apari si sa te cunosc mai intai ca sa pot sa-ti spun tot ce am de spus...tot ce tzin in mine. Si sa-ti dau iubirea pe care am adunat-o in ultima vreme...

Daniela, oare de ce azi ai zis si tu, NU???
De ce, Daniela, si tu???!

Niciun comentariu: