miercuri, 3 decembrie 2008

Lucruri (pentru tine) !

Poate ca as aveam multe lucruri pentru care sa iti multumesc, pentru care sa te iubesc, pentru care sa-ti repet in fiecare zi de ce nu vreau sa pleci de langa mine, pentru care sa nu plec eu de langa tine, pentru care sa te pastrez doar pentru mine, pentru care sa-ti repet in fiecare zi cat de fericita m-ai facut chiar si in momentele in care am plans(pentru ca am plans din vina mea), pentru care sa te sun in fiecare dimineata si sa-ti spun:"am vrut sa-ti aud vocea!", pentru care sa ma trezesc dimineata in patul tau, pentru care sa te sarut si sa te imbratisez, pentru care sa-ti spun ca ma bucur ca faci parte din viata mea, pentru care sa visez daca se poate numai alaturi de tine, pentru care sa-mi doresc sa opresc timpul in loc macar pentru o vesnicie, pentru care sa ma bucur in momentul in care in beau cafeaua si fumez, pentru care sa zambesc sincer dimineata in oglinda, pentru care....
Pentru care ce???
Pentru care sa lupt, sa nu renunt, sa nu fac altceva decat ce-mi doresc sa fac.
In sfarsit, lucruri pentru care...lucruri pentru tine!

Niciun comentariu: