miercuri, 24 decembrie 2008

Ajunul...

Miroase a sarmale...parca si a brad. Un pic. Eu am unul sintetic, dar dedesubt am o creanga de brad adevarat. E plin de cadouri. Mama are cele mai multe. E plin de cadouri pe care le desfacem la ora 17:00. Fix! Apoi o sane vizitam rudele.
Miroase a sarmale, mama in bucatarie a taiat prajiturile, le-a aranjat frumos pe farfurie...toata casa e impodobita. Asteptam colindatorii(mi-amintesc de cand eram mica...nu stiu daca am colindat de 3 ori, in 22 de Craciunuri - nu ma lasa mama, pentru ca lumea nu are bani). Astept sa se insereze. Sa vad Lumina la fiecare geam. Sa stau cu nasul lipit de fereastra si sa ma gandesc care este cel mai frumos brad, sau care lumini sunt cele mai frumoase, cum faceam acum ceva vreme.
Cand eram mica, cu doua saptamani inainte de Craciun, ma trezeam dimineata devreme si legam globurile cu ate ca sa avem cum sa le prindem in pom. In alti ani era si zapada. In alti ani aveam brad adevarat. Imi amintesc de un an mult prea indepartat ... aveam bradul cumparat cu ceva vreme inainte de Craciun si era pus in balcon. Stam la etajul 1 la Bocsa. Si ni l-au furat. Cand s-au intors ai mei de la servici, plangeam ca nu mai avem brad. Am crezut ca nu o sa mai avem brad. Cum au putut sa-mi fure bradul?
E seara de Ajun...
Nu mai e nici o ora pana desfacem cadourile...

Craciun Fericit si tie!

Niciun comentariu: