miercuri, 10 decembrie 2008

Da!

Nu am curajul sa-ti spun ce mi se intampla. Am avut o zi ciudata. De fapt ultimele zile au fost ciudate.
Nu am curajul sa-ti spun ce mi se intampla. Pentru ca nici eu nu stiu prea bine. Dar ceva mi se intampla.
Ma doare sufletul, ros de invidie si egoism, de rautate, de dor si de faptul ca te vreau numai pentru mine. Si te vreau numai cu mine, si nu mai vreau sa pleci de langa mine si vreau sa te sufoci langa mine si vreau sa mori in bratele mele, si-ti vreau buzele rupte intr-un sarut si vreau sa-ti opresc respiratia cu mainile mele si vreau sa-ti cert sufletul ca l-a "inviat" pe al meu. Si vreau sa nu pleci si vreau sa stai si vreau sa ma pot opri din scris si vreau sa apari langa mine sa ma sperii si sa inchid fereastra si sa se duca dracului postarea mea din seara asta. Si vreau sa te tin in bratele mele si vreau sa-ti simt rasuflarea in ceafa si vreau sa..si vreau...
Nu stiu...
Chiar nu stiu ce mi se intampla!?
De ce vrei sa-ti spun ceva ce nu stiu nici eu?
DE CE?
Ma chinui tu cumva?
Sau ma chinui eu, iremediabil, pana la moarte...???

Niciun comentariu: