luni, 16 septembrie 2013

Impreuna

     Cred ca cel mai important lucru pe care trebuie sa il facem in viata este sa ne traim visele. Dincolo de asta n-as vrea nicio clipa sa imi traiesc regretele. Astfel ca am luat hotararea azi sa traiesc pana la capat ceea ce mi-am propus sa traiesc. Poate sunt departe si poate ceva ma impiedica sa fac si sa construiesc ceea ce imi doresc, dar asta nu inseamna ca nu voi reusi. Imi amintesc mereu cateva cuvinte: "De ce este important pentru tine sa faci asta? Cum o sa te simti dupa ce ai facut asta?" Si realizez exact ceea ce este important pentru mine si cum ma voi simti cand am ajuns acolo unde mi-am propus. Gandindu-ma la asta, distanta pare tot mai mica. Uneori inexistenta. Uneori nu-mi amintesc ca a fost vreo distanta.
     Te rog azi, fa ceea ce iti doresti sa faci, traieste-ti visele si fii fericit. Daca faci asta, si impartasesti fericirea ta si  celor din jurul tau, ii vei face sa simta la fel si, fara teama, isi vor raspunde la intrebarea: "De ce este important pentru mine sa fiu fericit?" si  isi vor asuma fericirea pe care sunt datori sa si-o insuseasca. Si stii ceva? N-o sa te uimeasca raspunsurile lor :) Pentru ca le stiai deja, pentru ca te regasesti in ele.

     Cred, fara nicio retinere ca meritam sa fim fericiti si meritam sa implinim ziua, atat ce visam noaptea, atat ce visam cu ochii deschisi. Impliniti tot, absolut tot, si bucurati-va! Cel mai important lucru: bucurati-va. Impreuna.

Niciun comentariu: