vineri, 13 septembrie 2013

Azi, 13 septembrie 2013

Pluteste in jurul meu toata energia, buna dispozitie si entuziasmul tuturor oamenilor pe care azi i-am intalnit. Putem sa fim  fericiti, impliniti si sa speram ca ne vom trai mereu visele sau putem sa ne complacem in toate neajunsurile pe care ni le inchipuim zi de zi. Exista alegeri pe care le facem si exista decizii pe care le luam. Dincolo de asta, exista aceleasi lucruri pe care nu le facem sau nu le luam, iar ele ne vor urmari mereu. Sau nu le facem la timp.
Imi vine sa zambesc si-o fac si-mi dau seama ca azi, ca si ieri si ca si maine, sunt zile minunate de care ma bucur, impreuna cu voi, cei pe care v-am intalnit dar si cu cei pe care mi-as fi dorit sa imi fiti alaturi sau pe care nu v-am intalnit inca.

Fiecare zi in care deschidem ochii realizam ca suntem cei mai norocosi oameni care pot vedea lumina si care pot darui un zambet. O si facem de altfel!

Niciun comentariu: