marți, 10 septembrie 2013

Despre povesti

Ma gandeam azi la toate povestile pe care le-am trait, dupa ce mi le-am imaginat, pas cu pas. N-a existat una in care sa nu-mi fi dorit sa ma intorc, dupa ce s-a terminat. Cu toate astea, am ales sa nu ma intorc. Nu stiu daca sa cred ca "ceea ce nu traim la timp, nu mai traim niciodata", dar am ales si a fost alegerea mea sa nu ma intorc.  Toate povestile mele au fost minunate in felul lor pentru ca au fost ale mele si au avut eroi diferiti, toate ar fi de retrait la un moment dat , insa n-am gasit motivul pentru care sa le fac nesfarsite. Pana nu demult. Exista o poveste, una singura, pe care n-o voi cadra nici in timp si nici in spatiu. Pentru ca nu vreau, pentru ca nu pot. Pentru ca nu vreau sa se termine niciodata. Pentru ca e singura poveste in care simt ca nu imbatranesc. Pentru ca e povestea in care eu sunt eu, povestea in care ma tem cel mai putin ca iubirea dispare, povestea in care "nu conteaza ce fac si ce zic", ea merge mai departe. Povestea in care va exista mereu acel cineva care sa ma salveze si care sa ma ierte. Povestea in care va exista acel cineva care sa ma arunce la pamant, insa va avea grija sa nu ma lovesc.  Povestea care are doar inceput:
"Poate că ce m-a ajutat cel mai mult,a fost că am ieșit pe ușă fără să am vreun soi de așteptare. Puteam găsi orice la destinație. Pueam să nu găsesc nimic, m-aș fi întors acasă, la fel cum am și plecat.  Nu m-ar fi deranjat. "
Dincolo de povesti, traim o realitate. Si-mi pare ca realitatea de azi se ascunde atat de mult in povestea mea infinita  incat  imi imaginez ca daca se va sfarsi vreodata se va sfarsi cand voi fi terminat tot ce aveam de facut pe acest pamant:)  
Si ma intreb acum si nu-mi raspund, nu pentru ca nu am raspunsul ci pentru ca imi place imaginea pe care o vad acum, in fata ochilor: cum ne-ar/mi-ar fi fost existenta, fara povestile carora le dam un sens si viata, in fiecare zi, putin cate putin?!

Draga mea poveste, poti sa ma iubesti neconditionat si fara limita de timp pentru ca voi face la fel cu tine!

Si repet AZI: nu stiu daca ai mai fost eroul cuiva, draga mea poveste nesfarsita!

Niciun comentariu: