duminică, 29 septembrie 2013

Despre misiune

Continui sa imi urmez misiunea. Inca nu stiu daca e o alegere a mea sau mi-a fost data. Imi place cum ma simt pe parcursul acestei calatorii si realizez ca este permanenta. Mereu vom cauta regasirea noastra in noi si in oameni si mereu vor cauta si ei acelasi lucru. Ne vom impartasi calitatile si valorile, ni le vom respecta si vom creste impreuna. Iar unul din lucrurile care ne vor duce mai departe este iubirea pe care o simtim si ne-o impartasim unii altora. Cu toate astea, ne vom rani din cand in cand insa ne vom ierta de fiecare data. De fiecare data vom fi suficient de puternici si maturi sa ne desprindem de suferinta si sa ne continuam drumul. Impreuna.

Am ramas cu ceva din zilele acestea: oamenii vor uita ce le-ai zis sau le-ai facut, insa isi vor aminti mereu cum i-ai facut sa se simta. Te rog, ai grija de cel care iti este alaturi, pentru ca daca e alaturi de tine, nu e intamplator.

Niciun comentariu: