marți, 19 februarie 2013

Zi minunata AZI



...Eram foarte adormita in Expresul 1 care traverseaza tot orasul si ma gandeam ca pierd 30 minute importante din viata mea, nu cele mai importante 30 minute dar sunt importante. Este frig si de la statia autobuzului mai merg vreo 5 minute pe jos. Alte 5 minute importante din viata mea. Dar pierdute cu maxim interes pentru ca aceste 5 minute importante din viata mea imi aduc...trezirea! Ajung la job,primesc un email in care ni se spune ca suntem extraordinari si ni se doreste o zi magica. Ma pun la birou, listez mesajele pentru echipa mea si le impart. Apoi imi suna telefonul (era seful meu) si mi se spune ca AZI si numai AZI este o zi excelenta, ca nu are timp de stat la povesti, trebuia doar sa dea un telefon si sa spuna ca este o zi excelenta AZI. Am zambit in telefon si am ras in hohote apoi si mi-am dat seama ca este o zi excelenta nu numai azi, ci in toate zilele de azi inainte si ca 30 minute pierdute sunt nesemnificative pe langa ceea ce primesc in momentul cand ajung la birou si incep sa fac ceea ce imi place cel mai mult! Si m-am oprit din orice activitate importanta pe care am avut-o in dimineata aceasta si v-am scris pentru ca vreau sa va transmit si voua, tuturor, starea de bine care m-a fulgerat acum!

Toate zilele sunt extraordinare dragii mei, atunci cand suntem constienti de lucrul acesta si de faptul ca fiecare dintre noi contribuie la minunatia zilei celuilalt.
Va doresc o zi excelenta azi, pentru ca este o zi excelenta si noi toti suntem minunati!

Niciun comentariu: