marți, 5 februarie 2013

Despre liniste si ganduri

Pare ca ne gandim la liniste ca la un lux. Pe care uneori ni-l permitem, alteori nu. Pare ca e ceva scump si ca nu avem resurse, acum, sa ni-l improprietarim.
Pare o greseala. Nu am inteles niciodata cum unii oamenii sunt atat de echilibrati incat au capacitatea sa nu se gandeasca la nimic. Sa aiba mintea goala si lenesa. Sa se invaluie intr-o liniste pe care sunt convinsa ca mi-as dori-o si eu, uneori.
Noptile linistite atrag dimineti rascolitoare. Am crezut ca daca nu m-am gandtit la nimic in aceasta noapte, dimineata va fi pe masura. Pe masura asteptarilor mele. Nu stiu daca m-am inselat neaparat, asteptarile mele n-au fost reale, stiam oricum ca in momentul in care voi deschide ochii ma vor invada gandurile zilei de azi, gandurile zilei de maine si gandurile despre viitor. Un lucru bun e totusi ca trecutul nu face parte din ecuatia asta.

Si-am intrebat si eu cum faci sa nu te gandesti la nimic si-am primit raspuns: "o sa exersam candva!" Mi-e foarte clar ca la nivel teoretic nu va sti nimeni sa explice, va trebui sa aplic si sa incerc pe pielea mea. Tot ce vor putea face ceilalti e sa fie langa noi si sa ne ajute cu exemplul propriu.

Pana atunci las invazia de ganduri sa-si faca de cap si privesc la liniste ca la un lux care momentan mai poate astepta!

Niciun comentariu: