miercuri, 6 februarie 2013

Ganduri

Imi plac toate zilele. Pentru ca toate zilele le incep cu zambetul pe buze. Ma trezesc, de ceva vreme zambind. Imi plac si mai mult zilele pe care le termin cu zambetul pe buze. Nu sunt chiar toate astfel dar sunt majoritatea. Chiar si acum zambesc. Zambesc gandindu-ma la oamenii care ma inconjoara, zambesc gandindu-ma la cei care cred ca ma cunosc, la cei care incearca sa ma cunoasca, la cei care cred ca au gasit o explicatie in ceea ce ma priveste...zambesc...cumva in sinea lor au dreptate, cumva in sinea lor se asteapta sa le arat exact ceea ce si-au inchipuit despre mine sau nu. In sinea lor vor sa le dobor, intr-un fel sau altul convingerile, dar n-o sa fac asta.
N-o sa schimb perceptia oamenilor nici despre mine, nici despre lume. Singurul lucru pe care il voi face si-l voi face din suflet, va fi sa ii poftesc langa mine (cat mai aproape de mine)  si sa ii rog sa privim impreuna, nu inauntrul meu ci inauntrul nostru si sa ne acceptam asa cum suntem si sa luam hotararea daca vom merge mai departe sau nu. Impreuna.

Imi plac si serile in care, cu zambetul pe buze, imi tastez gandurile si vi le impartasesc.


Niciun comentariu: