duminică, 30 noiembrie 2008

Mie imi raspunde sufletul meu. Tie?

Mi-e atat de dor de tine incat imi vine sa las tot restul de lume pe care il am si l-am avut pana acum...si sa alerg spre tine, cu sau fara visele mele, cu sau fara iubirile mele...
Mi-e atat de dor de tine incat imi vine sa te scot din sufletul meu unde te-ai ascuns destul de bine si sa te imbratisez. Cu toata fiinta mea. Sa-ti arat si sa-mi arat ca pot si eu iubi, ca nu-s de piatra cum am crezut ani la rand.
Mi-e atat de dor de tine chiar si in momentele in care te am...langa mine, cu mine...
Mi-e atat de dor de tine incat imi vine sa las toata viata mea si toata viata ta si sa traim, pana la capat, viata noastra! O viata pe care n-am cerut-o, dar care mi s-a dat, o viata care a venit in galop, o viata care-mi prinde bine!

In fiecare zi e altfel...cu tine...tot altfel...ma faci sa plutesc...sa zbor, sa visez oricat, orice, oricum.
Nu stiu cui ii mai pasa ce povestesc eu!

"Mie imi pasa!!!
Mie imi pasa...ce povestesti, ce gandesti, ce iti doresti, ce visezi...
Mie imi pasa...daca zambesti, daca esti fericita....
Sunt langa tine, cu tine....tot timpul..."

Mie imi raspunde sufletul meu...

Un comentariu:

Dan Gheorghe spunea...

frumoase ganduri!!!