sâmbătă, 1 noiembrie 2008

Am hotarat azi...

M-am intors de la job, ca un copil de clasa a doua...cu mainile la spate si cu capul sus, respirand aerul proaspat de dupa ploaia rece probabil, care pe unii i-a speriat irecuperabil. M-am intors zambind pentru ca a fost o zi buna. Am facut tot ce mi-am dorit sa fac, am mancat mult dulce si multa ciocolata, m-am sters pe pantaloni, am baut cola, am ras pana la epuizare...
Am hotarat azi sa nu ma mai intorc niciodata in locurile din care am plecat (exeptia este doar acasa), sa nu ma mai intorc in vietile oamenilor pe care i-am lasat undeva in urma, sa nu ma mai intorc in acelasi vis de seara cu seara, sa nu mai incerc sa-mi aduc trecutul in prezent si sa uit de un viitor stralucit de care in ultima vreme mi s-a vorbit atat de frumos...
Am hotarat sa zambesc ca si pana acum, sa nu uit din nou de "oglinda" care ma asteapta in fiecare dimineata si-mi spune: "Daniela, ai zambit azi? Daca da, ai zambit sincer?"
Am hotarat sa-ti spunin fiecare zi cat de fericita sunt ca te-am intalnit, sa nu-mi fie frica sa spun asta, pentru ca pana la urma asta simt si n-o sa se schimbe cu absolut nimic, oricat mi-as dori sa ascund. Si in fond de ce sa ascund?

A fost o zi superba...
Am hotarat sa-mi fac toate zilele de acum asa...Si le voi face. De ce???
Pentru ca pot...

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ma bucur ca ai luat aceasta hotarare... trecutul nu mai poate fi schimbat, si daca incercam sa-l aducem in prezent, retraim trecutul fara sa ne bucuram de prezent.Sufletul nostru este in permanenta un copil, depinde cat de des il lasam sa se exprime. ;))