joi, 27 noiembrie 2008

Pentru suflet!

Daca ar fi sa vorbim despre suflete...am putea vorbi la nesfarsit. Am putea vorbi despre sufletul meu care a trecut prin toate starile de suflet. De la suflet de copil, suflet normal la suflet pierdut si toate starile intermediare. Pentru tine, suflete, am pregatit ceva special:


-> de copil----inocent si plin de joaca, cu ochii limpezi, iubitori si calzi, veseli;
-
-
SUFLET----->normal-----plin de viata, cu pofta de ceva nou si nemaivazut;
-
-
->pierdut--cu regret pentu ziua de azi, de ieri, de maine...imbatranit...

Asta-i pentu tine, pentru sufletul tau care trebuie sa strige ca sa-l auzi cand iti spune ca tu iubesti, care plange de fiecae data cand nu esti sau cand esti, dar departe...

Asta-i pentru mine, pentru sufletul meu pierdut si regasit din cauza ta, din "vina" ta sufletul meu e exact acolo und trebuie sa fie si de unde n-ar fi trebuit niciodata sa plece...

Asta-i pentru el, pentru sufletul nostru, caci avem doar unul pentru doi...

Niciun comentariu: