miercuri, 5 noiembrie 2008

Azi

Am avut o zi placuta.Calda.Ruginie, de toamna. Plina. Cu soare. Cu zambet. Cu bucurie.
Am avut o zi rezervata pentru mine pe care am impartit-o cu voi. Cu voi toti. Pe drumul catre scoala mi-am amintit de vechile mele obiceiuri si anume, sa nu merg de doua ori intr-o zi pe acelasi drum...Si-am zambit. Mi-am adus aminte de diminetile in care ceasul meu suna bolnav la 6;45, de cursurile la care eram si nu eram, de colegii de facultate, de statul in Unirii. Pe banci. Am trecut azi pe acolo. Parca-i neschimbat...parca. Am simtit un curent rece care mi-a traversat corpul, de sus pana jos. Mi-au venit in minte zilele calde in care stateam pe-o banca cu mine si ne zambeam, zilele ploiase in care stateam cu umbrela de teama sa nu uit nimic din ce e acolo, am vazut cea mai frumoasa stradutza din Unirii azi si mai frumoasa, am vazut copilul din mine, care inca "straluceste" cu toata frotza lui (si mi-am dat seama ca n-o sa ma lase singura niciodata). M-am inalnit in Complex cu o cunostiinta mai veche cu care mi-am petrecut ultimii doi ani de liceu, am ras si-am vorbit despre "ce ai mai facut?", formal...
Am fost la Carturesti si-am baut ceai si n-am simtit nevoia sa fumez. Am analizat fiecare detaliu din ziua asta care mi-as dori sa nu se termine niciodata...sa ramana suspendata...
Pentru noi...

Un comentariu:

Iuli spunea...

Din pacate... sa terminat... dar stai linistita ca vor veni altele...cel putin la fel de frumoase ca si aceasta... ;)))