sâmbătă, 22 noiembrie 2008

Da...

Ma trezesc in fiecare dimineata tot altfel - daca ma trezesc. Tot mai bine...
Imi dau seama ca in ultimul timp existenta mea se schimba. Si inca mult. Se trece prin viata mea, se ramane, se pleaca...se sta, pentru ca se sta bine. Pentru ca se iubeste bine. Pentru ca se iubeste cel mai bine. Pentru ca se viseaza mult, se viseaza orice, se viseaza de la pajisti de miere la povesti cu printi si printese. Se viseaza iremediabil, pentru o viata de acum inainte. Se viseaza pentru ca am ales eu sa se viseze, pana la capat! Se viseaza cum nu s-a visat niciodata. Se viseaza... se viseaza asa cum vreau eu - se viseaza doar visele mele - visele mele lungi, visele mele scurte, visele mele cu si despre tine, visele mele de tot felul!
In fine se viseaza...si se traieste bine!
Si da, viata mea se schimba. Si nu trepat, ci dintr-o data! Am invatat sa renunt la lucruri care imi fac rau, in favoarea unor lucruri care imi fac bine - inuman de bine, dureros de bine - un zambet dimineatza, un "ce faci?" pentru care se asteapta un alt respuns decat "bine" sau "uite, si eu pe aici...", o imbratisare in somn, un oftat din inima, de bine...o vorba buna...pentru toate astea am renuntat la a mai trai la limita, de a mai trai cu capul in nori (dar totusi, sa-mi ramana visele).

Da...
Parca mi-e un pic somn...n-o sa dorm. De teama...

Niciun comentariu: