duminică, 30 noiembrie 2008

Tu, pentru mine, esti lumea intreaga

...si te iubesc cum n-am iubit in viata mea, cum n-am crezut ca o sa pot iubi vreodata din cauza ca eram egoista si ma iubeam numai pe mine, si mi-e dor de tine mai mult decat mi-e dor de mine de acum 10 ani, si mi-e bine cu tine, si mi-e greu cu tine pentru ca nu te pot avea mereu...dar mi-e bine. Sunt cel mai fericit om in viata. Si ma indoiesc da...ma indoiesc de mine ca poate nu pot sa te fac sa ma iubesti. Si ma indoiesc pentru ca mi-e frica si de umbra mea, mi-e frica... ca o sa ma trezesc intr-o dimineata si-o sa ma stropesti cu apa rece si-o sa-mi spui sa ma trezesc din visare. Si-o sa mi se opreasca inima in loc. O viata fara tine NU ma mai intereseaza.
"Visul tau...e realitate...visul tau e si visul meu...e tot ce am mai bun si mai frumos in viata...e tot... in momentul in care visul se va termina...inseamna ca am murit..."

Niciun comentariu: