sâmbătă, 22 noiembrie 2008

Tu...

Zambetul tau cald, privirea ta limpede, ochii tai mari, pielea ta fina, mainile tale fricoase cu care m-ai atins toata noaptea, vocea ta soptita, gandurile tale pe care mi le-ai spus la ureche, teama ta, degetele tale lungi si drepte, unghiile curate si ingrijite cu pielitele taiate, parul tau moale, dintii albi si frumosi, buzele moi rupte intr-un sarut, sarutul tau - dimineata, pe frunte, parinteste, toate...

Zambetul meu sincer, privirea mea trista si pierduta uneori, ochii mei umezi, mainile mici si degetele strambe, vocea mea ragusita - dimineata, gandurile mele cele mai dureroase, teama mea cea mai mare, unghiile mele mici, dar curate, dintii mei ingrijiti - ca de lapte, pielea mea alba, buzele mici si calde, sarutul meu - noaptea tarziu...
...toate...
...imi amintesc ca timpul trece si ca orice as face, oricat m-as zbate eu...niciodata n-o sa pot prinde in mana clipa pe care mi-o doresc!

Si ma urasc pentru asta...

Niciun comentariu: