luni, 3 noiembrie 2008

Desi eu n-am crezut...

...mi se intampla lucruri noi. Zilnic. Mi se intampla lucruri frumoase. Lucruri de care chiar aveam nevoie si pe care le-am tot asteptat de-a lungul timpului. Lucruri care s eintampla prea repede sau prea devreme, lucruri pentru care ma surprind zambind de una singura pe strada, acasa, peste tot. Si pe strada oamenii se uita ciudat. Mie nu-mi pasa!
A inceput sa-mi fie tot mai dor...de oameni mai ales. De caldura cu care la un moment dat m-au primit in viata lor, asa usor - sau nu usor, asa de bine! De ochii blanzi si sinceri cu care ma privesc in momentul in care eu apar, de nu stiu unde...
Mi se intampla lucruri ciudate. Zilnic. Si azi am avut puterea sa recunosc asta. Numai azi...
Lucruri la care nu m-am asteptat in viata mea...sau nu ca nu m-ama steptat, pur si simplu nu mi se parea realizabile. Dar totusi s-au intamplat.
N-o sa va spun acum ce mi se intampla pentru ca nici eu nu stiu cu adevarat. Poate nici n-o sa stiu vreodata. Asta nu inseamna ca daca nu stiu eu, n-o sa stie niemni.
Lucrurile cu adevarat importante (mi-am dat eu seama) se intampla in momentele cu adevarat importante.
Ai aparut in viata mea exact cand aveam mai mare nevoie. Sau cand te asteptam pe tine. Pentru ca pe tine te-am asteptat, neincetat, ani la rand. Nici macar nu stiu ce sa mai cred...

Dar cred ca ti-am zis deja asta...

Niciun comentariu: