miercuri, 29 octombrie 2008

Nimeni...

DACA TI-AS SPUNE CA TE IUBESC,TE-AS MINTI [...] EU AM NEVOIE DE TINE.
VREAU SA-MI CONTINUI VISELE...

Nimeni nu stie ca eu am plans cu lacrimi adevarate,

Nimeni nu stie de ce am adunat atata tristete,

Nimeni nu stie ca, de fapt, mi-am impartit singuratatea cu tine,

Nimeni nu stie ca mi-am pus visele la picioarele tale, si am contat pe tine,

Nimeni nu stie ca m-ai alungat din viata ta atunci cand aveam mai mare nevoie de tine,

Nimeni nu stie ca mi-as da jumatate din viata ca sa fi langa mine macar o secunda,

Nimeni nu stie ca mi-e dor de tine asa cum le e dor frunzelor de ploaia de Septembrie,

Nimeni nu stie ca fiecare cuvant de-al tau inseamna o ora in minus din viata mea si o zi in plus de tristete,

Nimeni nu stie ce am devenit eu si de ce,

Nimeni nu stie ca drumul catre aducerile aminte inca trece prin fatza ferestrei tale,

Nimeni nu stie ca a parasi inseamna totusi a trada,

Nimeni nu stie ca mi-as dori sa fiu din nou copil,

Nimeni nu stie ca sufletul meu nu a mai zambit de ani de zile,

Nimeni nu stie ca te iubesc dar in acelasi timp te si urasc,

Nimeni nu stie ca persoanele in care am avut incredere m-au dezamagit, inclusiv tu,

Nimeni nu stie cat de frumos m-ai mintit,

Nimeni nu stie ca plang de dor, si nu de somn,

Nimeni nu stie ca ne-am sarutat in tacere si in gand, chiar de fiecare data,

Nimeni nu stie ca experienta mi-a demonstrat ca incapatanarea nu ma face cu nimic mai fericita,

Nimeni nu stie ca am vrut sa fiu a ta,

Nimeni nu stie ca demult aveam vise poleite cu speranta,

Nimeni nu stie ca viata chiar a fost cruda cu mine,

Nimeni nu stie ca am visat sa te intalnesc in ultima mea toamna...

Nimeni nu stie cand va fi ASTA.....

17 MAI 2006





Niciun comentariu: