miercuri, 15 mai 2013

Pentru noi

    Simt cum zvacneste in mine ceva. Am siguranta ca, dupa triere, dupa ce am cernut bine, in juru-mi am pastrat doar oamenii cu care pot cladi - viitorul. Chiar daca acesti oameni ma invata sa traiesc cu ei in prezent si sa ma bucur alaturi de ei acum, azi - ma simt datoare si responsabila fata de ei sa le asigur prezenta si sprijinul meu si dupa acum. Astfel ca iau hotararea de a fi acolo, in orice clipa si sa ma gadesc la ce putem face, impreuna, pentru viitorul nostru. Il vad cu potential si vad doar lucrurile bune cu care am fost inzestrati si pe care ni le daruim, neconditionat. Si imi vine in minte seara de azi si ma bucur peste masura cand realizez ca avem posibilitatea sa fim unii langa altii, in momente importante. Raman aici pentru ca iubesc, respect si gasesc ceva provocator si demn de trait alaturi de voi.
    Pentru ca imi faceti povestile sa devina realitate, azi, ma simt recunoscatoare si transmit catre voi emotia unei stari generatoare de ambitie de a face lucrurile si altfel si de a schimba lumea noastra, lumea in care am ales sa traim, impreuna.
    Este geniala confirmarea ca nu suntem singuri si ca ne iubim indeajuns incat sa ramanem conectati, unul cu altul.

Niciun comentariu: