joi, 9 mai 2013

Momente

         Exista locuri din care, o data ajuns acolo, nu mai vrei sa pleci...cuvintele nu ma ajuta azi sa spun tot ce-mi trece prin cap si ma impotmolesc undeva, la jumatatea gandurilor.. Simt inca incarcatura si agitatia zilei de azi si o retin in mine. O retin pentru ca asta vreau. Iar dis de dimineata, in aburii unei cafele tari, ma voi spala de toate energiile adunate, si voi simti cum curg din mine si voi fi, din nou, libera.  Nu ii dau drumul si n-o las sa plece de teama ca se intoarce acolo de unde a plecat. Iar eu nu vreau asta. Eu vreau sa protejez locul in care, o data ce am ajuns, nu vreau sa mai plec...Si n-o sa plec, pentru ca am luat hotararea sa nu ma despart curand de un loc care imi demonstreaza ca nu exista un singur moment minunat ci exista cate  un moment minunat in zeci de categorii de momente minunate. Cumva din oameni vin toate lucrurile bune, toate momentele minunate.
        Din acei oameni din cauza carora nu vrei sa pleci dintr-un loc. E ciudat cum mi se invart cuvintele si gandurile in minte si pe gura imi ies doar cele ragustite si lasate undeva, uitate parca de mine de noi, de voi toti!

Niciun comentariu: