miercuri, 22 mai 2013

Despre oamenii minunati

        Din orice punct as privi lucrurile, ajung la aceeasi concluzie. Ma ajuta intrebarile pe care mi le pun, sa ajung exact acolo unde imi doresc sa ajung.  Deseori imi pun cateva intrebari care imi fura somnul, dar imi aduc linistea si imi dau seama de un lucru: daca pot privi dincolo de ceea ce pot oamenii afisa, spune si gandi, ajungi la un moment dat sa le multumesti ca s-au trezit, brusc, sa apara in viata ta si sa inceapa sa se instaleze acolo. Apoi te instalezi tu. Unii apar atunci la momentul potrivit si iti demonstreaza ca ceea ce tu ai crezut ca nu are sens, are de fapt. Are un sens pentru ca tie ti-a venit in minte acel lucru, iar tu nu gandesti fara sens. Sunt cei care au incredere in tine, chiar daca tu nu mai ai, sunt cei care te iubesc indiferent daca ai o zi buna sau rea, sunt cei care nu asteapta sa ii cauti, te cauta ei. Sunt acei oameni care au creat o conexiune cu tine acum 2, 3, 5 ani si au asteptat sa constientizezi si tu ca exista ceva pe care, impreuna puteti construi, impreuna puteti schimba lumea in care va rotiti amandoi Acei oameni care se bucura cand sunt cu tine si carora le vine sa te imbratiseze si sa nu te mai lase sa pleci din bratele lor inciodata, acei oameni care nu pun pe primul loc ce vad in tine, ci ce simt in legatura cu tine.Si traiesc si retraiesc momentul pana cand ajunge un stil de viata, un stil de care nu mai vor sa se desprinda. Nici tu nu vei mai dori asta.
       Acei oameni care inteleg rolul emotiei si cred in ea/el, o creaza, o mentin si o invart intre ei si tine, intr-un ciclu infinit de aduceri aminte. Acei oameni cu care vei putea sa-ti amintesti, nu peste mult timp,  si viitorul.
       Chiar acum mi-a venit in minte o intrebare, in timp ce ma gandeam la niste momente in care am simtit ca lucrurile se schimba pentru mine. M-am gandit la un singur om, la primul care mi-a venit in minte si m-am gandit ce face omul acesta de langa mine diferit fata de restul 100 oameni constanti din jurul meu, de este atat de minunat. Mi-am raspuns in secunda urmatoare: este el, pur si simplu! Este el pur si simplu pentru ca eu ii oferi mediul in care sa fie astfel, natural, transparent si minunat!

      Nu mi-as dori nimic mai mult, acum! Si mai imi vine in minte ceva ce scrisesem prin ianuarie si simt nevoia sa impartasesc din nou: " Credeam ca in viata ai o singura sansa si o singura oportunitate sa faci ceva. Mi-am dat seama ca m-am inselat cand am primit-o pe a doua. " Ei bine, dragilor, cam asta fac oamenii minunati!








    

Niciun comentariu: