sâmbătă, 4 mai 2013

Curand

        M-am trezit cu aburii unei dimineti racoroase lenevind pe langa mine si ai 
unei cafele bine facute in gand, m-am trezit aici, in momentul acesta, in dimineata 
asta,unica. Dimineata mea. In dreapta mea, aburii se ridica, inainte si inapoi, iar
cafeaua asteapta sa o gust. Sufletul meu, e aici, intre cei 4 pereti ai corpului meu. 
Printre crapaturile  gardului vechi de 27 ani, mai intra putin din asprimea lumii din
 afara. Dar nu, nu ma deranjeaza. 
       Usor, usor, in timp ce mainile scriu, scriu fara sa ma intrebe, ma desprind de 
momentul de fata si gandul ma duce departe...as vrea cumva sa ma pot imparti in sute 
de bucati si sa las una langa fiecare om important din viata mea. Imi dau seama ca
fizic asta nu va fi posibil niciodata, singurul lucru pe care I'll pot face, este sa 
incerc sa le transmit siguranta ca sunt cu ei, ca printre crapaturile gardului nu 
intra doar asprimea lumii din afara, ci si iasa grija si afectiunea mea, pentru ei.

      Imi dau seama ca am ochii semi-deschisi si scriu in somn aproape, scriu ce am 
visat, inspre dimineata, in ultimul somn...cafeaua nu-i, dar o sa fie..

Curand!

Niciun comentariu: