vineri, 24 mai 2013

15 minute

             Ma poarta gandul prin alte parti decat cele pamantesti si imi aduc aminte ca am varianta ca pentru 15 minute sa traiesc intr-o alta dimensiune si sa ma identific cu mine, cel mai bine. Sa pot sa traiesc dincolo de ce am trait pana acum si sa am in fata ochilor toate visele mele, iar eu sa fiu pregatita sa mi le implinesc. Acolo si aici. Si cand ma voi intoarce sa nu ma izbesc de lume si sa merg mai departe, fara teama.
               Ma poarta gandul la momentul in care am luat hotararea sa nu mai vorbesc in oghinda despre mine si mi-am ales pe cineva care sa ma cunoasca dincolo de ceea ce par a fi. Ma poarta gandul intr-o singura directie si pe zi ce trece n-am nici cea mai mica indoiala ca asa trebuie sa procedez: transparent.
              Ma poarta gandul la iubirile cele mai mari si la dorinta imensa de a fi langa voi, cei 5 pentru care azi sunt ceea ce sunt. Si va vreau in permanenta langa mine. Si va am.
              Candva o sa aflati cine sunteti, cei 5. Si ne va purta gandul prin alte parti, impreuna. Constient. Ne poarta acum in realitate, si ne poarta si dincolo. Va veni vremea cand impreuna vom spune ca e momentul pentru cele 15 minute, cele mai importante 15 minute dintr-o zi a noastra. Cele 15 minute in care suntem cei mai sinceri, cei mai transparenti, cei mai visatori, departe de lumea asta, dar undeva vom sti ca impreuna suntem centrul pamantului.
             Poate pentru mai bine de 15 minute...

Niciun comentariu: