vineri, 2 ianuarie 2009

La Multi Ani...

Inca un an...trecut...
Aseara stateam la mine in camera, fara televizor si fara calculator....fumam, am aprins o lumanare si ma gandeam la anul ce a trecut. Ce a adus bun, ce a adus rau. Si mai ales daca a adus ceva...Ma gandeam cum m-am regasit eu pe mine, cat de usor a fost, desi la un moment dat mi s-a parut imposibil...dar am reusit! Cred ca am reusit. Cred ca am gasit ceea ce cautam de ceva vreme...liniste...Aseara m gandeam ca regasirea mea a facut sa se regaseasca si altii, am invatat ca pot iubi, si inca mult si pot sa o spun...fara teama...
Am dormit rau...m-am trezit din ora in ora si ma uitam la ceasul electronic care sta in locul televizorului si-mi doream sa treaca mai repede...sa se faca ziua...s afac si eu ceva...sa ies din casa, sa ma plim, sa intalnesc oameni, sa te intalnesc daca se poate si sa-mi petrec ziua cu tine. Numai cu tine! Sa te strang in brate si sa-ti spun ca mi-a fost dor de tine, ca parca nu ne-am vazut de un an, desi au trecut doar 3 zile...sau poate nici atat. Sa te tin in brate si sa-ti spun ca mi-a fost dor de tine si ca te iubescm, chiar si in somn...sa te tin in brate si sa simt ca esti cu mine, nu departe....Sa te tin in brate si sa te strang in bratele mele pana iti tai rasuflarea si sa-ti spun ca te iubesc pentru ca nu mi se pare greu nici s-o spun si nici s-o fac...Sa te tin in brate si sa te fac sa -mi promiti ca niciodata n-o sa ma parasesti...Sa te tin in brate si sa te rog sa vorbesti cu mine si sa-mi spui ce te framanta...Ce te framanta....?

Acum 5 ani pe vremea asta purtam o pereche de blugi albastri deschisi, o cmaasa alastra cu patratele maro si o pereche de ghete. Tot maro. Acum 5 ani aveam 17 ani. Acum 5 ani pe vremea asta asteptam cu sufletul la gura sa vad daca ma suni...Acum 5 ani...Anul acesta....anul acesta astept altceva. Si parca spuneam ca nu am asteptari...

La Multi Ani, Daniela de acum!

Sper sa fie Un An Nou bun, un an in care sa nu fiu singura. Un An Nou in care sa fii langa mine. Pentru ca am nevoie de tine. Si pentru ca mi-ai promis ca nu o sa ma lasi balta!

Niciun comentariu: