duminică, 18 ianuarie 2009

Have a nice day, Daniela!

M-ai cautat cu privirea insetata de somn, cu ochii plini de mine si zambetul meu elastic de din diminetile in care ma trezesc plina de vise...m-ai cautat sa-mi simti pielea uda si arsa de mainile tale cand ma atingi, sa-mi simti oasele ascutite cum te indeamna sa ma mangai din varful picioarelor pana in crestetul capului...m-ai cautat sa-mi spun ca ai nevoie de mine ca sa respiri si sa nu plec niciodata. M-ai cautat sa-mi spui ca ma iubesti asa cum te iubesc si eu...pana la Doamne Doamne si inapoi si inca o data...m-ai cautat sa-mi spui, cu privirea, caci vorbe n-ai avut,...sa-mi spui ca desi stim atat de putine lucruri despre iubire...cautam sa invatam...cautam neincetat...cautam cu privirea, cu gandul cu inima.

Mi-ai atins sufletul in dimineata asta. Nu vreau sa mai plec de langa tine...

Niciun comentariu: