vineri, 9 ianuarie 2009

Un altfel de TU

Inca nu ma nascusem
pe cand te cautam prin lume
ca o nebuna si goala de haine si vise

Inca n-aveam ochi
pe cand puteam privi soarele
prin fereastra sufletului tau
nevazut
pana azi...

Inca n-aveam dorinte
pe cand imi doream sa te intalnesc
si sa te cunosc
la marginea umarului stang
pe care adesea adorm

Inca nu stiam ca e o intamplare a fiintei mele
Sarutul...
pe cand nu stiam ce inseamna a iubi...

inca am buzele calde si arse si pline
de somnul ce-mi chinuie
pleoapa stanga pe pleoapa dreapta
in bratele tale,
mereu altfel
mereu straite
de gandul din noaptea
spre dimineata
din ziua in cate
In sarfit ti-am gasit un nume
care sa se potriveasca
sufletului meu
de copil perfect
cu perfectiunea strambata
de mainile tale
ce-mi strabat trupul.Trupul...
Si mintea...si capul.
De iluzii mascate
in vise
scaldate
in marea de tine plina
de care mi-e dor
Azi. De mor!

Niciun comentariu: