joi, 29 ianuarie 2009

Cea mai frumoasa seara...

Mi-am adus aminte ca in clasa a saptea aveam o agenda caramizie in care tineam o colectie de maxime de autori celebri. Ce mi-a trecut acum prin cap din toate acele randuri: " Cine face bine ajunge la poarta templului; cine iubeste patrunde in sanctuar." Aveam colectie si de jucarii de plus, pana nu demult...acum am o singura oaie, de plus care merge cu mine. Peste tot. Merge cu mine la lucru, merge cu mine la scoala, merge cu mine in oras, doarme cu mine, mananca cu mine si e indragita de toti. N-am mai fost singura de nu stiu cand. Nici nu mai vreau sa fiu singura. Ma simt bine acum. Nu mai sunt tulburata. Nu mai sunt trista. Poate un pic pierduta...poate un pic aiurita si "zapacita", poate un pic in alta parte...poate imi doresc mai mult decat am acum cand am TOT...poate...
Oricum ar fi, aceasta este cea mai frumoasa seara si eu o sa stau cuminte, la locul meu si n-o sa ma satur sa-ti amintesc in fiecare moment ca sunt cel mai fericit om in viata, din momentul in care te-am cunoscut.

Si dimineata va fi o dimieata pe cinste!

Niciun comentariu: