joi, 22 ianuarie 2009

7 mai 2005 - Tot ce vreau pot sa am

Eu stiu doar ca am facut numai ce mi-am dorit cu adevarat: am trait asa cum mi-a placut mie.
Si mai stiu ca intre multe alte lucruri am facut si ceva bun: mi-am inchipuit o lume numai pentru mine...o lume care sa-mi fie alinare atunci cand ma voi trezi din visare...
Si astfel am trait in fiecare zi un nou vis, departe de toate, la limitele imaginatiei!
Mi-am construit propria lume din NIMIC si totusi are sens si asa.M-am jucat cu cuvintele si am creat in fiecare zi o noua iluzie.
Mi-am impartit copilaria in doua, ca sa-mi ramana si pe mai tarziu, mi-am dus adolescenta pana in panzele albe, impletind-o cu vis si speranta si am trait fiecare moment al vietii mele ca fiind unul unic si nemaivazut!
M-am desprins treptat de realitate, am uitat ce inseamna a fi lucid si traiesc in doua lumi paralele, confundandu-le mai tot timpul!
Dar imi ramane lumea mea pentru atunci cand ma voi trezi din visare...

Niciun comentariu: