miercuri, 7 ianuarie 2009

Despre copilarie...

Am avut o copilarie frumoasa. Imi amintesc mereu. Am avut o copilarie dulce. Ma certa mama pentru ca strigam din fatza blocului:"Mamaaaaa, imi dai bani sa-mi iau inghetat?Mamaaaaa, imi dai bani sa-mi iau semnite?"
Mi-am adus aminte de copilaria mea frumoasa aseara. Mi se povestea ceva..."...ma puneam sa dorm la ora 2 noaptea si la 5 dimineata ma trezeam sa ma pregatesc sa merg la scoala. Ma intorceam la ora 5 dupa-masa si ma puneam sa-i fac curat la tata-miu si sa-i fac de mancare. La ora 11 noaptea ma puneam si eu sa invat. A doua zi era la
fel..." Eu am avut o copilarie in care m-am bucurat de tot, de joc, de vise, de oameni, de familie...Am avut o copilarie pe care mi-am trait-o pana la ultima suflare. Nu m-am despartit de ea pentru ca nu am vrut.
Mama striga in fiecare seara:"Dani, ia-l pe frate-tu si haideti acasa..." "Imediat, mai stam 10 minute..." "Acum..."
Si mai stateam. Ne certa ca suntem murdari noi si ca sunt murdare hainele. Ne spalam cu sapun adus din Germania, pe corp, pana la jumate, apoi pe picioare. Duminica faceam baie in cada. Ne curatam unghiile si in urechi si eram gata de o noua saptamana.
Am avut o copilarie frumoasa.
Am plans aseara. Am avut copilaria perfecta. Mi-ar fi placut sa dau o partea din ea altcuiva. Sa se bucure. Am avut o adolescenta pe care am "exploatat-o" la maxim, am trait cum am vrut sa traiesc si nu mi-a pasat de nimic. Rar m-am gandit la altii, rar am tinut cont de parerile altora si mi s-a parut ca traiesc fericita. Cred ca asa a si fost.
Am plans aseara. Am urat momentul in care mi-am dat seama cat de egoista sunt, cat chinui si cat de mult rau pot sa fac. Trebuie sa fie mereu numai cum vreau au. Altfel lumea se darama, cerul cade peste mine si toate visele mi se spulbera...in mintea mea.


Am plans aseara! imi pare rau ca sunt egoista, imi pare rau pentru tot...imi pare rau ca nu te-am cunoscut inainte s ate nasti!
Imi pae rau...
Cu mine viata a fost cruda doar in mintea mea, cu toate astea nu-mi doresc sa fie altfel.
Traim o poveste in care vom fi mereu impreuna...

Niciun comentariu: