vineri, 16 ianuarie 2009

Din vremea in care stateam in Unirii pe banci

Am gasit asta...o coala alb-galbena, cred ca patata cu Cola:

"Sunt lucruri de care nu numai ca ma tem ca exista, ci ma tem sa le si spun.Sunt lucruri care ma tem sa le fac, pentru ca-mi par prea greu de realizat, chiar imposibil. sunt lucruri pe care ma tem sa le fac pentru ca la un moment dat cineva ar putea sa ma judece gresit. Sau nu neaparat gresit. Pur si simplu m-ar judeca. Sunt lucruri pe care ma tem sa le fac pentru ca nu stiu de unde sa incep. sunt lucruri pe care ma tem sa le fac pentru ca imi plac atat de mult incat placerea ar putea sa le intoarca impotriva mea.
Sunt lucruri pe care ma tem sa le fac pentru ca le fac in zile prea proaste sau prea bune. Sunt lucruri pe care ma tem sa le fac pentru ca mi-e prea dor.
Si as vrea sa-ti spun ca sunt lucruri pe care ma tem sa ti le spun pentru ca..."


(Si nu mai inteleg ce scrie si nici nu-mi pot aduce aminte ce am vrut sa spun)

Niciun comentariu: